برداشت وجه و افزایش اعتبار

برای برداشت مبلغی که خودم افزایش اعتبار داده ام چه کاری باید انجام بدهم؟

با توجه به دستوری که از مراجع قانونی به ما ابلاغ شده ، بازگشت مبالغی که به صورت افزایش اعتبار بوده، فقط به همان کارتی که با آن پرداخت انجام شده میسر است، و همچنین باید اطلاعات هویتی صاحب کارت به شرح زیر دریافت گردد: ابتدا موارد زیر را بر روی یک برگه یادداشت کنید:

1- شماره موبایلی که با آن ثبت نام کرده اید.

2- جمله ی “جهت احراز هویت در سایت 7030”.

3- تاریخ روز و امضا؛ سپس با در دست داشتن “برگه فوق” و “کارت شناسایی ملی خود” ، از خود یک عکس بگیرید، به صورتی که چهره شما با تصویر کارت ملی شما قابل مطابقت بوده و اطلاعات نوشته شده واضح باشد؛ تصویر را از طریق پشتیبانی برای ما ارسال بفرمایید؛ تصویر ارسالی بررسی شده و در صورتی که مورد قبول واقع گردد، حساب کاربری شما احراز می شود.

درخواست واریز زدم؛ مبلغ را از اعتبار من کم کرد ولی به حساب بانکی من واریز نشد؛

زمانی که درخواست واریز می زنید، مبلغ از اعتبار شما خارج شده و در صف واریز قرار میگیرد، (به اصطلاح hold می شود) تا از طریق امور مالی، به حساب شما واریز شود؛ این فرآیند از یک روز تا 7 روز کاری ممکن است زمان بر باشد.

7030/۷۰۳۰/هفتادسی/هفتاد سی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *